Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze handgemaakte producten, verzending, betaling en meer. We hopen dat je hier de informatie vindt die je zoekt!

Ik wil graag een kaars of een windlicht in een andere kleur. Kan dat?

Ja dat kan. App of mail ons via de pagina Contact.

Geef zo duidelijk mogelijk aan welke kleur je wilt en wij maken de kaars  of het windlicht voor je. Bijvoorbeeld: Okergeel, i.p.v geel, Neongroen i.p.v Groen of Oudroze i.p.v Roze. Je kunt ook een foto of plaatje van een kleur meesturen.

Kan ik een product ook in een andere kleur bestellen?

In sommige gevallen is het mogelijk om een product in een andere kleur te bestellen. Het hangt af van het product. Meestal staat ook op de product pagina of het mogelijk is.

Wil je toch heel graag een product in een andere kleur en vind je verder geen informatie erover neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Bij de pagina Contact kun je ons een E-mail sturen of appen via WhatsApp. 

Het product dat ik graag wil is uitverkocht. Kan ik het nabestellen?

Het hangt er vanaf welk product het is. Niet alle producten, zeker de unieke stukken, kunnen we opnieuw maken. Van sommige producten hebben we bijvoorbeeld het materiaal waarvan het is gemaakt niet meer op voorraad. Maar misschien is het materiaal er wel in een andere kleur. Het is altijd een vraag waard.

Er zijn ook verschillende factoren die een rol spelen. Het kost tijd om iets te maken en soms hebben we het erg druk en gaat er meer tijd in zitten dan verwacht. Dus, dat kan een reden zijn om nee te zeggen, maar vind je het niet erg om er langer op te wachten dan kunnen we het toch maken... Kortom, dat zijn allemaal afwegingen die meespelen.

Schroom daarom niet en vraag het gewoon. We overleggen dan wat er mogelijk is. 

Is een speciaal ontwerp mogelijk?

In overleg is een speciaal ontwerp vaak mogelijk. Stuur je ideeën en wensen via mail of app ons en we kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Leveren jullie ook grotere hoeveelheden?

Ja, kaarsen maken we, op verzoek, in grotere hoeveelheden. Bijvoorbeeld klavertje vier kaarsen voor een doopsel of harten kaarsen voor een bruiloft.

Andere producten in overleg. Aangezien we alles zelf met de hand maken kunnen we niet altijd snel grotere hoeveelheden leveren. Tijd speelt hierin een grote rol. Wanneer het voor een klant geen probleem is om langer te wachten op bijvoorbeeld vijftien handgemaakte macramé bladen, dan kunnen we die maken. 

Stel een vraag erover en we overleggen.

Ik wil als bedrijf (voor ons personeel) een grote hoeveelheid kaarsen bestellen. Kan dat?

Ja dat kan. We houden een minimale termijn van 6 weken aan bij het plaatsen van grotere orders, maar afhankelijk van de hoeveelheid aan kaarsen kan die periode korter of langer zijn. Neem daarom contact op over de hoeveelheid. 

Voor de feestdagen (Sinterklaas, Kerstdagen, Pasen en andere bijzondere vieringen) is de termijn 8 weken. Houdt hier s.v.p. rekening mee.
Bedrijven raden wij zelfs aan om orders voor de feestdagen voor het eind van het jaar te plaatsen vanaf juli van dat jaar. 
De betalingstermijn van onze factuur voor bedrijven is 30 dagen.

Hoe lang is de levertijd?

Standaard is dat twee tot vijf werkdagen voor kaarsen en windlichten. Daarnaast hangt de levertijd af van het type product en de drukte. Een indicatie van de levertijd vind je op de productpagina.  Voor een preciezere schatting kun je contact met ons opnemen.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij verzenden ook naar het buitenland. Naar België en Duitsland. De verzendkosten zijn afhankelijk van het land. Bekijk onze Levertijd & Verzending pagina voor meer informatie.

Waar zijn de producten van gemaakt?

De materialen verschillen per product. Je vindt de specificaties op de desbetreffende productpagina. Mocht je vragen hebben, neem gerust contact op.

Al onze kaarsen en windlichten zijn gemaakt van hoogwaardige paraffine en plantaardige stearine en zijn door en door gekleurd. Hierdoor brand een kaars langer en mooier.

Hoe zit het met retourneren?

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren. Bekijk onze Retourneren en Herroepingsbeleid pagina's voor de voorwaarden.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren iDeal, Creditcard, Mastercard, PayPal en Bancontact. Meer informatie over betalen vind je op de Betaling pagina.

Nog vragen?

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op! We helpen je graag verder. Je kunt ons bereiken via: